CEIP Sant Carles - Centre d'Educació Infantil i Primària - Ctra. Sant Carles s/n Sant Carles - 07850 - Tel/fax: 971335068 -Santa Eulària des Riu - Eivissa - (Illes Balears) ceipsantcarles@educaib.eu
Per dubtes i suggeriments: amartinez@ceipsantcarles.com


dimecres, 15 de gener del 2020

Entre dos mons


Anem a escoltar aquesta cançó i a completar la lletra en paper. Hem de tenir en compte que els buits contenen paraules amb accent. 

Entre dos mons  (Ninus)

……….. on l'espai i el temps no han existit.
……….. on l'oblit ……. un ………….. que no ………….. escrit.
Quan es faci de nit.
Quan ja no calguin les raons per decidir.
…………. on no hi ha fronteres que t'allunyin de mi.
Al final del ……………....

Hi ha un …………….. secret perdut en els meus pensaments,
on he trobat, les peces d’un rellotge aturat.
Al teu costat em ………………………... quan tanquis els ulls.

T’................................ una ……………………. .
C………………………. entre dos mons.
On podrem estimar-nos i ………………….. tan real.
No vull que marxis, marxis...
No vull que te'n vagis mai d’............... .
T’................................ una ……………………. .
C………………………. entre dos mons.
On podrem abraçar-nos res ………………... irreal.
No vull que marxis, marxis...
no vull que te'n vagis mai d'.............. . 

Colors i llocs que vas modificant
i el pas dels anys, que puc tocar amb les meves mans
………………... es ……………………. com l’......................
Camino envoltat de roques de cristall brillant,
reflexes d’un estiu congelat
que ara em porten a tu.

Hi ha un ……………... secret perdut en els meus pensaments
on he trobat, les peces d’un rellotge aturat.
Al teu costat em ……………………….. quan tanquis els ulls.

E……………….. una ………………   … 

I quan et trobi entre els records
d’aquella nit que ara …………. fum, ………….. fum, ………... fum...

Digue'm on ets, on has anat, et vull trobar de nou.
Digue'm com ……… aquest lloc, perdut entre dos mons.
D………...'m la clau per respondre les meves preguntes.

T’................................ una ……………………. .
C………………………. entre dos mons.
On podrem estimar-nos i ………………….. tan real.
No vull que marxis, marxis...
No vull que te'n vagis mai d’............... .
T’................................ una ……………………. .
C………………………. entre dos mons.
On podrem abraçar-nos res ………………... irreal.
No vull que marxis, marxis...

no vull que te'n vagis mai d'.............. .