![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJkWisyr8ORbsUfrv42OZ8V6QIvNds_UlSeHtLA8RbL7PLToze92atX3fKpZcSimvZSyuR-SPTXftgM-QRpC2eqMw-MkIAN7uXQAWFX_C8ks-k2S1rs27ARyhB4sE_2OrRLTl25_rSeyY/s320/IMG_20191108_091531.jpg)
Hem revisat també les pedres de color, faran el registre els encarregats de la fruita:
2 de paciència: per la mestra d'anglès, per na Paula i en Sebas del grup.
1 de calma: una persona que va accidentar-se amb el tricicle va mantenir la calma tot i que li feia mal.
2 de felicitat: per na Lyann i n'Alba.
2 empatia o compassió: una al grup de valors per posar-se en el lloc d'una persona de la classe, i l'altra durant el joc d'handbol. També per n'Ismael per ajudar-me quan em va passar lo del tricicle.
EL POT AMIC: es recorda que les mestres l'anirem mirant contínuament i decidirem si es tracta amb el grup o amb algunes persones fora del grup.
Hem posat exemples del que es pot posar coses com: a on juguem en el temps del pati, coses molt greus que passen contínuament...
Ens agradaria que surtin els conflictes per poder tractar-los i poder solucionar-los.
Na Maribel i jo mirarem el pot per la següent sessió. Avui hem parlat de temes generals i més immediats per solucionar.