Idees de decoració de la classe:
- Porta entrada com una boca de D. i als voltants (escates, boca, coa...).
- Altaveus de la PDI.
- El racó dels D. en el lloc del racó de la Pau: fitxes, llibres, explicacions sobre els D...
- Pegatines en l'armari dels Chromebooks i a les taules.
- Catifa de D.
- Finestres/parets arbres i D.
- Roques (p.ex. papereres), fulles, arbres... i D. de cartró.
- Decorar els cantons de les pissarres amb imatges de D.
- Fer maquetes dels diferents tipus: aeris, terrestres i aquàtics.
- Construir una bassa pels D aquàtics.
- Restes arqueològiques d'osos.
- Paperets amb dibuixos de D penjats del sostre.
- Fer una maqueta del paisatge (volcà).
- Dibuix cooperatiu d'un D.
- Coixins amb forma de D.
- Papereres: boca de D.
- D. amb mida grossa per poder entrar. Dins: parts internes del seu cos.
- Nius amb ous. Meteorit. Branques. Fòssils. Pedres. Ossos. Petjades.
- Goma eva, cartolines, pintar i retallar amb forma de D. per penjar del sostre o les finestres del passadís.
- Petits dibuixos de D.
- Cap T-Rex que surt de la paret.
- Dents amb sang.
- Rèptils actuals (simulació).
- Museus o parcs: dinópolis (Teruel).
Què volem aprendre sobre el nostre nom de la classe?
- Parts febles dels D.
- Per què són tan grossos? Són tots grossos?
- On viuen?
- D'on ha sortit el primer D.? Com ha nascut?
- Noms dels diferents D.
- Per què han existit?
- Com sabem que som reals?
- Com són les seves dents d'afilades? Tots mengen carn? Quantes tenen?
- Com han evolucionat? A què han evolucionat? Quins són els actuals?
- Quins ossos tenen? Quants tenen?
- Per què tenen escates? Tots en tenen?
- Per què varen desaparèixer?
- Per què tenen els ulls de color groc o del color que sigui?
- Es trencaven els ossos?
- Quant podien arribar a mesurar d'alçada? Quines mesures tenien?
- Existien abans que els humans. Per què?
- Quan varen existir? Any.
- Quins i quants de tipus hi ha?
- Per què són de diferents colors?
- Com han sorgit els D. terrestres, aquàtics i aeris?