Seguirem treballant els esports inclusius al llarg del curs, la propera setmana farem la valoració de la jornada. En haver plogut, els quatre jocs que estaven planificats no es varen poder fer.
Els dimarts varem parlar en assemblea de com varen anar els jocs de Sant Carles i ens grups de taula varen escriure unes propostes de cara a millorar-les el proper any.
De matemàtiques hem corregit els deures de la setmana i hem fet un dictat de transformacions en el pla que hem de terminar la propera setmana (repte 3 d'innovamat). Per repassar les divisions amb ABN podeu consultar aquest document molt visual creat per una persona de la comissió d'ABN del centre.
De català hem llegit sobre la Cova de Can Marçà a la que anirem la propera setmana a visitar. Hem compartit en cercle les nostres creacions inventades que varem fer a casa (podeu llegir-les). També hem fet un dictat i hem acabat de llegir Rumb a la Terra. De castellà hem estudiat el camp semàntic i la cerca al diccionari.
En plàstica hem iniciat la gravació del vídeo del stop motions, també seguim amb la decoració de l'aula.
Estem veient l'orígen de les roques i els minerals, aprendrem la seva classificació, estem fent un esquema. Hem acabat el projecte de Sant Carles. Ja cada persona té la seva rúbrica que entregarà la setmana que ve. Podeu veure la web publicada amb les festes en la següent adreça:
Exposició virtual de les tasques de Sant Carles curs 21-22
N'Andreea ens va portar un bitllet de Romania.
Per acabar la setmana hem omplert un qüestionari de gustos i motivacions que ajudaran a les mestres de la classe a conèixer millor el seu alumnat. També hem enllaçat l'estudi de la cèl·lula amb l'estudi del cos. Hem fet una lectura sobre les funcions vitals de l'ésser humà, i parts essencials. Estem subratllant el text per després fer un petit resum o un esquema.
DEURES del cap de setmana: Fitxa d'escriptura creativa en català i una altra d'operacions i problemes de càlcul mental.